Wednesday 10 December 2008

Mentari Court

Mentari Court,di mana mentari court di Kuching? hehe actually mentaricourt memang tak ada di kuching ,cariklah di dalam interet atau peta mana mana pun tak akan jumpalah di mana mentari court di Kuching bahkan di sarwak,jadi di mana mentari Court,yalah sebelum ni aku pun tak tahu di mana mentari court.Oleh kerana dalam usaha singkat untuk ke kuala lumpur mel;aui perancangan singkat,makanya dengan usaha singkat ni aku berjaya mendapat rumah sewa di mentari Court ni,sebenarna mentari court ni adalah dikategorikan sebagai servis apartment lah.. yang mempunyai pelbagai servis,iyalah servis sapu sampah,servis security dan sewaktu dengannya,tolaklah servis seks sebabna memang tak ada dan takakanalah melainkan owner kepada apartment ni adalah seorang atau sekumpulan bapa ayam yang mempunyai wawasan yang pelbagai ..hahhaha mengarut aku nih..


dipendekkan cerita lagi aku dah berada kat sini dalam 5 minggu lah sebab kalau dihitung dengan melalui ingatan aku yang dapat 2 P Stpm ni dan spm gred 2,aku dah masuk sini dalam pertengahan bulan lepas iaitu november 2208 dan sekarang dah hampir minggu kedua dalam november ergh..anyway tinggal kat sini ok semuanya ok cuma satulah kalau nak turun ke bawah and nak keluar ke kl,kena jalan kaki about 7 minit utk ke stesen setia jaya ..tesen komuter dan vice versa balik ke rumah pun mcm tu jugak,habis bermandikan peluh... sebenarnya tempat ni bukan pilihan aku yang pertama bila nak stay kat kl because jarak jauhdari kl satunya dan kedua pulak kos pengangkutan yang berdable pulak kalau nak gi pusat bandaraya aka klcc ataupun bukit bintang..perghh tapi apa nak buat sementara ni aku rasa stay kat sini dululah sementara nunggu fulus yang ada..


eventually gambar gambar ni semua bukan aku yang ambik personally just cilok,pinjam dan coy dari internet ..yalah sementara gambarnya memang ada jadi pinjamlah dari sesiapa yang berkenaan hehe Kat sini bagi aku semua kira bolehlah selesa tapi taklah seslesa sebenarnya,bagi kategori orang bujang yang tak banyak komplen bolehlahh huhu
cuma satu kat sini terlalu rasa terlalu international hehe,kalau kat bawah masa nak tunggu lif aku akan jumpa bermacam warga dunya ,,hehe dari asia ,erppah sampailah amerika dan afrika perghh...bro bro dari afrika pun memang banyak,hatta masa lepak kat cyber cafe kat block sebelah aku aku rasa tengah surfing kat padang sahara yalah mana tak sekeliling penuh dengan awang hitam ditambah lah pulak dengan muzik muzik dari kampung diorang ergh... i'm in africa mann hehehhe
swimming pool memang ada kat bawah,antara block a,b,c,dan d dan semestinya semua orang yang ada kata sana memenuhi swimming pool tu,ehmm buat masa ni aku belum terasa nak mandi kat sana lah dulu...









0 comments: