Friday 15 June 2007

Orang kuching atau orang-orang kuching

jika melihat pada jumlah penduduk Bandaraya Kuching yang sebanyak ni aku pun tak percaya,sebab aku tak percaya mungkin aku akan tanya emm..mana rupa orang kuching lain ni,sebab mungkin aku lihat muka orang sama ,family aku.sedara mara aku,kawan kawan aku,jiran jiran aku..member aku jugak ader tanya betul ke jumlah penduduk Kuching banyak ni,tapi dia tak tau jugak sebab yang dia rasa jumpa muka orang yang sama kebiasaannyya

Secara faktanyalah ramai lagi orang kat kuching ni banyak lagi yang belum aku dan member aku jumpa.tapi buat apa aku nak jumpa.yelah semua orang lain ada aktiviti masing masing,belajar ,kerja dan banyak lagi.takkanlah nak sibuk memanjang tayang muka kat aku dan member aku,bukan ada faedahnya..dan Bandaraya Kuching keluasannya dan semua tempat tempatnya pun aku tak akan dapat pergi dalam masa satu hari.Aku berada di area petra Jaya,satok pun tak gerenti aku lalu tiap hari,batu kawa apatah lagi,pending,tabuan dan banyak lagi tempatnya yang menyebabkan aku kata Kuching ni luas dan dalam masa yang sama manusianya pun memang banyak sampai tak terkira oleh aku hehehe

Aku tinggal di area Petra Jaya dan pastinya aku memang tak ada kesempatan hari hari ke area Batu kawa atau tabuan atau matang melainkanlah aku ada kerja atau aktiviti nak buat kat area sana dan begitulah jugak sebaliknya.

0 comments: